Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dissabte, 8 de març de 2014

MÀSCARES DE CARNAVAL

Encara que un pèl tard ja que ja ha passat el carnaval, avui us vull mostrar les màscares que vam fer en uns tallers intercicle el divendres de carnaval.
La idea la vam agafar del bloc de la Lluna Un polsim de sal i nosaltres les vam modificar una mica en la decoració encara que la base de la màscara (que és el que li dóna el toc original i diferent és el mateix): fer la màscara estampant les mans.

Doncs això, els nens i nenes van estampar les mans de diferents colors i, un cop seques van punxar el contorn i després les van decorar amb plomes, divermàgic, purpurina, gomets... després li vam posar les gomes i llestos! Màscares de carnaval acabades!

Aquí us les deixo!







Espero que us agradin!
Fins aviat! ;)

8 comentaris:

  1. M'agraden molt, són molt originals i amb un toc molt personal.
    Em guardo la idea per l'any que bé. Gràcies per compartir.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Eugenia per mencionar el meu bloc. Us han quedat xulíssimes! M'agrada molt la decoració amb plomes. Si un altre any les torno a fer hi afegiré les plomes.
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per la inspiració!
      Una abraçada! ;)

      Elimina
  3. Són molt xules!! I el toc de les plomes...genial!! Em guardo la idea!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marta!
      Una abraçada! ;)

      Elimina
  4. Màscares molt originals!! Handmade total!! Com s'ho passen trastejant ;)
    Tens una coseta al meu blog!
    Petonets
    Diana B.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Diana! Tens un bloc molt xuli!! M'hi passaré sovint! ;)

      Elimina