Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dijous, 13 de febrer de 2014

DIBUIX DE L'HIVERN SOBRE PAPER DE CELOFANA BLAU

Últimament, sembla que la meva font d'inspiració són els posts que de tant en tant fa la Carme del bloc "Fer de mestres".
Aquesta vegada hem dut a terme una tècnica molt senzilla i diferent però no sé perquè no se t'acut. És tant senzill com fer uns paisatges d'hivern amb pintura blanca sobre paper de celofana blau.
Enganxats als vidres, com que aquest paper deixa passar la llum, es creen uns efectes molt bonics quan hi toca el sol.

Els resultats? Doncs diferents i molt hivernals! Aquí els teniu!

Gràcies de nou per donar-me la inspiració, Carme! ;)





Fins aviat! ;)

7 comentaris:

  1. Hola guapa uns resultats fantàstics.
    Si passes pel meu bloc hi trobaràs un regalet.
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Magda!
      De seguida que pugui m'hi passo!
      Bon cap de setmana!! ;)

      Elimina
  2. Eugenia em fas enrojolar... Moltes gràcies!!!
    Us ha quedat preciós!
    Petonets
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajaaja no dic res que no sigui veritat!
      Petons!! ;)

      Elimina
  3. Hola Eugenia! Molt xula l'activitat! Si passes pel meu bloc t'hi espera un regal ben bonic per agrair-te totes les propostes que comparteixes!

    http://compartintilusions.blogspot.com.es/2014/02/dos-nous-premis.html

    ResponElimina
  4. Tens un premi al meu blog^^

    Petonets!
    sònia

    ResponElimina
  5. M'encanta aquesta tècnica i com us ha quedat. Hem estat a punt de fer-ho nosaltres també però al final hem optat per una altra activitat. Me la guardo pel propoer curs.
    Petonets!

    ResponElimina