Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dimecres, 15 de maig de 2013

EXPERIMENTEM AMB GELATINA

Aquesta tarda hem fet una sessió d'experimentació amb gelatina amb els nens i nenes de P3.
Cal dir que s'ho han passat d'allò més bé tocant, olorant, tastant la gelatina!



Els OBJECTIUS d'aquesta activitat eren:

- Experimentar la percepció d'estímuls sensorials partint de la manipulació de materials.
- Mantenir durant una estona l'acció sobre materials tot explorant-los, arribant, o no, a un resultat.
- Realitzar les accions de treure, agrupar, separar utilitzant objectes prèviament seleccionats.
- Tranvesar materials omplint i buidant recipients diferents.


Què hem observat?                                                             
- Actitud participativa                                                                
- Angunia en alguns moments                                                      
- Plaer                                                                                        
- Satisfacció                                                                              
- Diversió
- Creativitat
- Iniciativa

Què s'ha experimentat?
- Noves sensacions
- Motricitat fina
- Aixafar i remenar
 - Gust i tacte

Us deixo algunes fotos perquè veieu com han gaudit!!






Com veieu s'ho han passat pipaaaa!!!

Fins aviat! ;)

10 comentaris:

  1. Genial Eugenia, m'encanten totes aquestes activitats d'experimentació.
    A més els nanos disfruten un piló a la vegada que va aprenent.
    Fantàstic !!!!!!
    Un petonàs guapa !!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Magda! La veritat és que s'ho van passar molt bé; alguns no n'havien tocat mai de gelatina!!!

      Fins aviat! ;)

      Elimina
  2. HOLA EUGENIA:
    Alguna vegada he portat a la practica aquesta activitat i sempre sorpren com experimenten els petits.

    Petonicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ametlla!
      Aquest curs m'he engrescat amb això de les experimentacions i ja n'hem fet amb farina, sucre, serradures i aquesta última amb la gelatina i la veritat és que han sigut unes experiències genials.
      Ja tinc en ment la pròxima... ;)

      Fins aviat!

      Elimina
  3. epa, ja se que farem aquesta setmana a casa, que guai!!!

    gràcies per la inspiració!

    ResponElimina
  4. Eugenia! A Ses Meves Feinetes tens un regalet!
    http://sesmevesfeinetes.blogspot.com.es/2013/05/un-altre-premi.html

    ResponElimina
  5. Aquest estiu ho provaré amb el meu petit que ara ha fet P-3. Segur que s'ho passarà bomba...
    Gràcies per compartir-ho!
    Si passes per fulls de colors, trobaràs un regalet per atu.
    Ens llegim!

    Un petonàs

    ResponElimina
  6. Una activitat d'experimentació que ha de ser súper divertida, ho provaré abans d'acabar l'escola.
    T'he deixat un comentari a l'entrada dels gomets que m'agradaria que llegissis.
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
  7. De cap manera m'ha molestat!!! però la veritat és que abans de tenir el bloc quasi bé mai trobava material meu per la xarxa. Està clar que en el moment que ho penges en un bloc corre com la tinta però aquesta és la meva intenció: compartir i ofereir el meu material a qui li faci servei.
    Reitero que no m'ha molestat en absolut.
    Gràcies per respondre tant ràpid.
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Tens el Premi Primavera a Fer de Metres per si el vols passar a recollir.
    http://ferdemestres.blogspot.com.es/2013/06/premi-primavera.html
    Un petonàs!
    Carme

    ResponElimina