Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 3 març de 2013

EM DIUEN TAQUETES

Després d'un mes sense publicar res (he passat uns dies una mica tristos...) avui retorno amb una entrada molt musical i divertida!
Aquest any a P3 som la classe de les Marietes i a classe de música estem preparant una cançó pel festival de primavera que celebrarem al mes de maig.

Potser alguns de vosaltres ja la coneixereu però jo l'he descobert aquest any i m'encanta!
És una cançó a ritme de xà-xà-xà que parla d'una marieta molt curiosa i divertida i als nanos els hi encanta també.

Us deixo la cançó i la lletra, a veure què us sembla!


             



Sóc molt petitona, vermella i rodona,
i també tinc ales per poder volar.
Tinc set taques negres, potes i antenes
i un somriure ben gran.

Visc pels boscos endins, per prats i jardins
i enmig dels camins.
Vaig d'aquí cap allà, sense parar,
ballant el ritme d'aquest xa-xa-xà!

Hola em diuen Taquetes
m'agraden les lletres
els números i els dibuixos

Hola sóc una marieta
i he vingut perquè vull jugar amb tu!



Fins aviat! ;)














15 comentaris:

  1. Hola Eugènia!
    Molts ànims!!!!
    Quina cançó més bonica. No l'havia escoltat mai.
    Saps qui és l'autor/a?

    Per cert, hi ha una altra cançó sobre les marietes: "marieta vola, vola..." d'en Xesco Boix.

    ResponElimina
  2. Gràcies Meritxell!
    Doncs la veritat és que no en tinc ni idea de qui és l'autor, jejeje però diria (no ho sé segur) és que aquesta cançó és treta de l'Editorial Barcanova però per si per una d'aquelles ho averigués del certt'ho dic.
    I la cançó que em comentes ja sé quina és però aquesta és molt més marxosa, no trobes?? Amb aquesta els nens fan coreografia i tot!!!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  3. No la coneixia. És molt bonica.
    M'alegro que hagin passat els dies tristos.
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Ametlla!
      Una abraçada ben forta! ;)

      Elimina
  4. Eugenia, guapetona, espero que estiguis més animada !!!!
    Molts ànims i ja saps que des d' aquest món dels blocs que m'ha fet conèixer gent fantàstica em tens al teu costat !!!!!
    La cançó de la Marieta molt xula segur que serà tot un espectacle !!!!
    Molts petons plens d'ànims !!!!!!
    MUAKKKKKKKKKKKKKKKKK

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapíssima!!
      La veritat és que segons quins moments trobes molt consol en la gent dels blogs que t'anima a seguir en la feina que fas però també t'anima en moments durs de la vida personal i això s'agraeix moltíssim.
      Espero que sigui tot un èxit el festival, sort que encara ens queden molt dies per assajar!! jejeje

      Petonets!! ;)

      Elimina
  5. Quina cançó més divertida! Què bé que ens l'hagis compartit. Fora tristor, molta energia i felicitat! MUak ben fort. :)

    ResponElimina
  6. Gràcies Joel!! El mateix que li he dit a la Magda t'ho dic a tu, gràcies per compartir aquests moments!

    Una abraçada ben forta! ;)

    ResponElimina
  7. Hola guapa, si passes pel meu bloc t'hi espera un regalet !!!!
    Espero que t'agradi trempada !!!!
    Molts petonets !!!!
    MUAKKKKKKKKKKKKKK

    ResponElimina
  8. Anima Eugenia..
    El teus seguidores entre l@s quals n' incloc volem que estiguis tan animada com la canço que ens proposes¡
    Una abra cada bien forta i molts petons virtuales per pasar el cap de semana luminos¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Ângels!
      Sé que sou molts els que em seguiu i em doneu ànims i us ho agraeixo!
      Fins aviat! ;)

      Elimina
  9. Hola Eugenia!
    Què tal aquests ànims?, espero que millor. Tots passem temporadetes en que el nostre estat d'ànim no és el millor, t'entenc molt bé perquè per mi ara és una d'aquestes èpoques, però cal ser fortes i tirar endavant.
    Et convido a passar pel meu bloc a recollir una sorpreseta, espero que t'agradi.
    Una abraçada
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel teu comentari, companya!
      Jo també espero que els dies grisos desapareguin aviat donant pas a moments feliços.
      Ja saps on som!

      Una abraçada! ;)

      Elimina
    2. Hola!
      La cançó de la Taquetes és de l'editorial Casals.
      Salutacions.

      Elimina
    3. Gràcies per l'aclariment!
      Fins aviat! ;)

      Elimina