Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 3 de febrer de 2013

NOU PREMI!

Des de diferents blocs amics, m'han fet arribar aquest premi que em fa molta il·lusió.


MOLTES GRÀCIES COPANYS I COMPANYES PER PENSAR EN AQUEST HUMIL BLOC!

He de passar aquest premi a 15 blocs amics així que per suposat el torno a totes aquelles persones que me l'han fet arribar

- MÓN INFANTIL
- ELS PETITS INFANTS
- UN POLSIM DE SAL
- PETITS GRANS ARTISTES
- EL TRENCACLOSQUES

i el passo a aquests altres bloc que també són un referent per a mi:

- QUE HACEMOS HOY EN EL COLE
- IDEES MAGISTRALS
- SES MEVES FEINETES
- SOM-HI MESTRES
-EI D'EDUCACIÓ INFANTIL
- LA MALETA DEL PRECINEMA A INFANTIL
- EDUCACIÓ I LES TIC
- PLASTIQUEM
- EL RACÓ DE L'INFANT
- MESTRA MUSICAL

Però això no s'acaba aquí; al rebre aquest premi, he d'explicar set coses sobre mi, doncs aquí les teniu:

- Primer de tot, m'encanta la meva feina i des de petita que he volgut ser mestra, tot i que aquest últims temps estan sent molt durs pels mestres interins i substiuts; mai saps si l'enedemà treballaras.

- Aquest any estic en una escola bastant difícil però és tot un repte per a mi.

- Entrar en el món blocaire m'ha donat moltes satisfaccions i m'ha permès conèixer gent encantadora i que l'apassiona la seva feina i li agrada compartir.

- Aquestes vacances de setmana santa farem unes "mini" vacances a Carcassone amb la persona amb la que comparteixo la meva vida des de fa 7 anys.

- Sóc una fanàtica del BARÇA!!!!

- D'aquí poquet es casa la meva millor amiga i estic molt il·lusionada i eufòrica esperant el gran dia!!!

- Tinc molt poca paciència per segons quines coses i a vegades em surt el mal caràcter i sempre he d'intentar respirar fons i comptar fins a 10 per no esclatar.

Fins aviat! ;)

9 comentaris:

  1. Felicitats pel premi i gràcies per retornar-lo!! petonets

    ResponElimina
  2. Hola guapetona !!
    Moltíssimes gràcies per retornar-me el premi i pensar en els "Petits Infants".
    Que passis molt bona setmana!!!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Eps! Moltes felicitats. Ja saps que et mereixes molt aquest premi. Tens un bloc ple de continguts interessants! :) Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Hola! Si passes pel meu bloc trobaràs una sorpresa.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats !! Ja saps que tens un bloc fantàstic que comparteixes amb tots nosaltres. Una forta abraçada i fins aviat.

    ResponElimina
  6. Eugènia! Si passes pel meu bloc podràs recollir un nou regalet. Espero que t'agradi. Petons ben grans! :)

    ResponElimina
  7. Hola Eugènia!! Últimament anem bojos amb els premis. Si et passes un momentet pel meu bloc hi trobaràs un de ben " mono".
    Petonets.

    ResponElimina
  8. Hola Eugenia. En mi blog http://recursosparamiclasedereligion.blogspot.com.es/2013/02/otro-premio-best-blog.html, tienes otro premio esperándote. Pasa a recogerlo cuando quieras. Saludos.

    ResponElimina