Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 27 gener de 2013

CANÇÓ EL DOFÍ

Després d'uns quants dies treballant el conte d'en Patufet, aquest segon trimestre també el dedicarem a parlar sobre els DOFINS.


Hem vist de quin color són, on viuen, quines són les seves parts del cos (boca, cua. aleta), molt reduit al nivell de P3 però el que més els ha agradat és la cançó que hem cantat i ballat.
Aquí us deixo la fitxa i l'audio per escoltar-la.


                

Espero que us agradi! ;)






9 comentaris:

  1. Hola Eugènia!
    Gràcies per aquesta aportació.

    Fa uns anys, van fotografiar un dofí de color rosa. Pot ser interessant explicar-ho a l'aula.

    http://www.universalocean.es/el-delfin-rosa-un-delfin-sudamericano/

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per la teva recomanació Meritxell. No ho sabia això del dofí de color rosa i segur que és molt interessant, li donaré un cop d'ull.

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  3. Hola, en el meu blog MÓN INFANTIL tens un regalet que t'està esperant. Petonets!!

    ResponElimina
  4. Fantàstic projecte Eugènia. Estic segur que els més petits ho disfrutaran moltíssim. Petonets de mar!

    ResponElimina
  5. Hola guapa si passes pel bloc t'hi espera un regalet !!!!
    Petonets !!!

    ResponElimina
  6. Moltes vegades he fet el projecte del dofí amb els de P5. És un animal que dóna molt joc. Ja veuràs com gaudiran molt.
    Si passes pel meu bloc i trobaràs un regalet.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  7. Doncs jo també tinc un regalet per a tu des de Petits Grans Artistes! Una abraçada, Eugènia!

    ResponElimina
  8. Hola Eugènia!! quan puguis passat pel trencaclosques que t'espera un regalet!! http://eltrencaclosques.blogspot.com.es/2013/01/premi-one-lovely-blog-award.html

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies a tots per pensar en el meu bloc!
    Una abraçada compis! ;)

    ResponElimina