Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dijous, 29 de novembre de 2012

PREMI DARDOS

Com ja us vaig comentar, tinc molt poc temps per actualitzar el bloc però, l'altre dia la meva sorpresa va ser que tot i estar poc connectada encara hi ha prsones que pensen en mi!
Magda del bloc "Els petits infants" i Meritxell del bloc "La maleta del precinema a infantil" van tenir un detall molt bonic pensant en aquest bloc i concedint-me el premi Dardos.
 


Aquest premi és un petit reconeixement a l'esforç, creativitat i  dedicació que dia darrere dia  dediquem als nostres blocs.
No sé si a hores d'ara em mereixo aquest premi però de totes maneres, MOLTES GRÀCIES!!!

Ara toca passar aquest premi a 15 bloc així que són aquests:

- ELS PETITS INFANTS
- LA MALETA DEL PRECINEMA A INFANTIL
- QUE HACEMOS HOY EN EL COLE
- SES MEVES FEINETES
- EL RACÓ DE L'INFANT
- MESTRA MUSICAL
- EI D'EDUCACIÓ INFANTIL
- IDEES MAGISTRALS
- BUSCANT IDEES
- UN RACONET D'IDEES
- PLASTIQUEM
- PETITS GRANS ARTISTES
- COMPARTINT MIRADES
- LA CLASE DE MIREN
- FENT I DESFENT
- A DINS DE L'AULA     


Moltes gràcies i fins aviat! ;)









10 comentaris:

  1. Hola guapa!
    Moltes gràcies!!!

    M'ha passat com tu, fa dies que no actualitzo el bloc, però penso que és un premi que ens ajuda a seguir avançant.

    Petonets.

    Txell

    ResponElimina
  2. Hola Eugenia, muchísimas gracias por acordarte de mi para este premio, es un detalle. Un beso y de nuevo gracias

    ResponElimina
  3. uPS!!!! Mil gràcies Eugènia, últimament sempre faig tard! És que pels voltants del Nadal... quina feinada tenim, oi?
    Una abraçada i gràcies de nou pel premi.

    ResponElimina
  4. Gràcies a vosaltres, noies! Encara que no tingui gaire temps per publicar cosetes i tenir el blog una mica actiu, si que em queda temps per pensar en vosaltres!

    Una abraçada i fins aviat! ;)

    ResponElimina
  5. Hola Eugènia! justament ara passava pel teu bloc per dir-te que passis pel meu a recollir una sorpresa i em trobo amb aquest premi! Moltes gràcies per enrecordar-te d'Un raconet d'idees!! Un petó molt fort

    ResponElimina
  6. Gràcies Eugènia!!! Moltes gràcies per estar sempre present, fins i tot quan estem de bajón bloguero! Jajajajaja*

    ResponElimina
  7. Gràcies Eugènia!!! M'encanta que me reconeguen per la meua feina! un beset!!!

    ResponElimina
  8. Gràcies pel premi!! M'ha fet molta il.lusió!! I amb tota la il.lusió també te'l retorno. Espero que , quan et sigui possible, tornis amb nosaltres amb la mateixa empenta de sempre.
    Un petó dels grossos.

    ResponElimina
  9. Hola Eugènia! Sóc l'Ana, de Compartint il·lusions! Jo també té deixat un premi al meu bloc, perquè m'agraden molt les teves idees i les adapto sovint a l'aula!

    Fins aviat!

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies novament, noies!!!
    Encara que faci dies que no publico res, tant sovint com puc, intento trobar un momentet per mirar els vostres blocs que m'encaten!!

    Una abraçada a totes! ;)

    ResponElimina