Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 11 de novembre de 2012

CANÇONS DE TARDOR

Perdoneu per la tardança en actualitzar el bloc, però és que últimament hi ha hagut una sèrie de canvis que han fet que em quedi molt poc temps per dedicar al bloc i creieu-me que em sap molt de greu.
Bé, doncs ara que tinc una estoneta, us vull mostrar una troballa que vaig fer l'altre dia a l'Abacus i que em va encantar.
No és una novetat però com que jo no el coneixia doncs em va encantar.

Es tracta d'un llibre amb un recopilatori de cançons de tardor amb unes il·lustracions xulíssimes i que a més a més inclou un cd!


És de l'editorial Baula de la col·lecció CANTEM.
Dins la mateixa col·leció també podem trobar els llibre de les cançons d'hivern, de primavera, d'estiu i un de nadal.



Espero que us agradi i que no tardi tant en fer la pròxima publicació!
Fins aviat! ;)

9 comentaris:

  1. Moltes gràcies, Eugènia per compartir aquesta font. És un bon recurs de consulta durant el curs. Un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Fany!Soi et pots fer am aquests llibres t'ho recomano, són mlt bonics!
      Fins aviat! ;)

      Elimina
  2. Eugènia benvinguda que et trovavem a faltar !!!!!!
    Aquest llibrets estan molt bé són un bon recopilatori, gracies per donar-los a conèixer !!!!
    Petonets guapa i a veure si ben aviat et torno a visitar ehhhhhhhhhh
    Bon inici de setmana !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Magda!!!! jejeje
      Ja m'agradaria poder tenir més temps pel bloc, ja... no et pensis!
      Prometo no tardar tant la pròxima vegada!

      Fins aviat! ;)

      Elimina
  3. Benvinguda!!!! ooOOooOO, et trobem a faltar, eh? Aquestes publicacions ja les coneixia i són genials, ja fas bé de donar-les a conèixer. Petonets be grans!!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joel! Jo també us trobava a faltar, no creguis!
      Fins aviat! ;)

      Elimina
  4. Uuuuyyyy! Aquest fum fum fum el vull jo! Faré una ullada! Millor dit... Una orellada! ;)

    ResponElimina
  5. Hola guapa torno a ser jo jejjejejejejjeej
    Si passes pel meu bloc t'hi espera un regalet!!!!
    Espero que t'agradi !!!!
    Petonets

    ResponElimina