Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 9 de setembre de 2012

COMENCEM???

Bé, després d'un estiu intens i de mooooolts (potser masses) dies sense publicar res, avui vull fer aquesta entrada per explicar-vos com enfocaré el blog durant aquest curs que està apunt de començar; però abans de res, també demanar-vos perdó per tants dies d'absència; però entre que estàvem de vacances, l'ordinador se'm va espatllar, etc...
Doncs si voleu que us sigui sincera, no en tinc ni idea!!
Pel que fa a la meva situació professional, m'espera un curs molt negre, sense saber ben bé quin serà el meu destí i si podré treballar gaire tenint en compte les retallades que està fent el Departament, sobretot amb els interins i substituts.
Dins la mesura que pugui, intentaré anar penjant cosetes però no sé si donarà per gaire.
Espero no decepcionar als que em seguiu amb freqüència però les circumstàncies a dia d'avui són les que són.. em sap greu.
Per altra banda, també vull desitjar-vos que els que teniu feina i malgrat tot, que passeu un curs molt divertit amb el vostres alumnes que, quan no els tens es troben molt a faltar.


Fins aviat! ;)

6 comentaris:

  1. Moltes gràcies guapa !!!
    I tu endavant i amb ànims i a veure si ben aviat ens sorprens amb el post " JA TINC FEINA ".
    I en el bloc ves publicant cosetes que ja saps que jo en sóc una gran seguidora jejejje.
    Petonets trempada !!!!

    ResponElimina
  2. Igualment guapa, espero que trobis feina ben aviat...però malgrat això et volem per aquí ehh...
    petonets!!

    ResponElimina
  3. Hola: te deseo que tengas suerte y que pronto vuelvas a estar con enanos, y estoy segura que de alguna manera mantendrás tu mente y tu blog activos. UN saludo y BUENA SUERTE

    ResponElimina
  4. Molta sort Eugènia. Jo també tinc ganes de llegir que ja estàs treballant. Segur que en breu estàs en actiu. Ara toca pensar en positiu (tot i que es fa difícil...)
    Una abraçada ben gran.

    ResponElimina
  5. Et desitjo moltíssima sort Eugènia. Espero que ben aviat facis una entrada explicant- nos que ja tens escola.Encara que costi, amb la que està caient, s'ha d'intentar ser positiu al màxim.
    Per cert, per poc que puguis, no deixis de publicar, m'encanta el teu bloc i les idees que ens proposes.
    Molts de petons i ànims, maca!

    ResponElimina
  6. Gràcies a tots pels vostres ànims!
    I com molts de vosaltres dèieu, us escric per dir-vos que sí, que actualment treballo i serà segurament per tot el curs.
    He tardat molt en contestar-vos ja que m'han enviat una mica lluny i entre les anades i vingudes, encara no havia tingut temps de fer-ho.
    Espero que finalment, pugui anar penjant cosetes que us agradin i us siguin d'utilitat.

    Una abraçada a tots i fins aviat! ;)

    ResponElimina