Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dissabte, 29 de setembre de 2012

CALENDARI DE TARDOR

Com que ja som a la tardor, avui vull compartir amb tots vosaltres una cançó que a mi, particularment, m'agrada molt.
La cançó és "Calendari de tardor" de la Dàmaris Gelabert. Segur que molts de vosaltres ja la coneixeu però no m'he n'he pogut estar de dedicar-hi una publicació.
Us deixo la cançó i unes làmines fantàstiques que va publicar ja fa un temps la Diana del bloc "Trencaclosques".







Espero que us agradi! ;)

4 comentaris:

  1. A mi també m'encanta aquesta cançó Eugenia !!!
    Moltes gràcies per dedicar-li aquesta entrada!!!
    Petonets

    ResponElimina
  2. Jo no la coneixia, aquesta cançó, i m'ha encantat!
    Moltes gràcies Eugenia!

    ResponElimina
  3. I have been exploring your blog with pleasure - you are interested in such a wide range of topics which is so important for a successful teacher! Thank you for the song - it sounds very sweet, although I only have english (I use google translate to understand) so I don't really understand the lyrics! I will follow you now with interest! I would love you to visit me at Dream Painters!

    ResponElimina