Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dijous, 12 de juliol de 2012

YO TENGO TDAH ¿Y TÚ?

Durant aquest mes de Juliol estic realitzant un curs de formació sobre el Transtorn per dèficit d'atenció amb o sense hiperactivitat amb Prisma ja que tot aquest tema m'interessa molt i penso que em pot ajudar a la meva feina diària tenint en compte la gran divsersitat d'alumnes que ens podem trobar a les nostres aules avui en dia.
Doncs bé, remenant, remenant he trobat un conte que parla sobre això, sobre el TDAH i quines són les seves característiques explicades de manera que en poguem parlar amb els nostres alumnes, sobretot els més petits.


Si us interessa el tema, trobo que aquest llibre pot anar molt bé i ens pot ajudar.
 Per altra banda també m'agradaria poguer compartir amb vosaltres tota la informació que m'han proporcionat en aquest curs així que qui estigui interessat, si vol, pot enviar-me un mail (quantesidees@hotmail.com) i jo li faré arribar tota la que tinc que no és poca i qui sap si en algun moment ens pot venir bé per saber alguna cosa més sobre aquest transtorn (diagnòstics, actuacions que cal seguir, proves que cal passar, graelles de seguiment...) que, a vegades, no sabem com afrontar.

Fins aviat!



27 comentaris:

  1. Hola Eugenia,aquest tema m'interessa moltíssim ja que tinc un alumne a l'aula amb aquest transtorn per tant t'estaria molt agraida si em poguessis passar la informació ja que de ben segur m'anirà molt i molt bé!!!
    El conte me l'apunto i intentaré comprar-lo !!!!
    El meu correu és mvilae@uoc.edu
    Moltes gràcies guapa!!!
    Petonets ben estiuencs!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Magda!
      Ja t'ho he enviat, espero que et serveixi!

      Un petonet! ;)

      Elimina
  2. Hola Eugenia, a mi també m'agradaria molt tenir aquest material, cada cop ens trobem a l'escola més alumnes amb aquesta problemàtica.
    Tota informació és bona a més ara tenim temps per llegir-la amb tranquil•litat, durant el curs, el dia a dia ens supera.
    el meu correu es: tclapes@xtec.cat
    Moltíssimes gràcies per compartir.
    Teresa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Teresa!
      Ja t'ho he enviat. Espero que et serveixi.
      Gràcies per segui el meu bloc

      Fins aviat! ;)

      Elimina
  3. Hola Eugenia, t'agrairia em fessis arribar la informació. Com a mestra, però sobretot com a mare d'un nen que pateix aquest trastorn, de ben segur em serà de gran ajuda.
    Gràcies per endavant.

    Pilar
    pilar.prat@hotmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. pilar.prat@hotmail.com

      entre el nom i el cognom hi ha un punt. No es veu prou clar. Novament, gràcies.

      Elimina
    2. Ja ho tens Pilar!
      Fins aviat! ;)

      Elimina
  4. Hola Eugenia!! Doncs jo tmb t'agraeixo q em passis la informació ja que l'any que ve tindré un alumne amb aquest trastorn. Aquests cursos són on-line? El conte té bona pinta...miraré al Abacus. Ara a l'estiu hi ha temps per fer el que no es pot durant el curs.
    Correu: crismelozamora@hotmail.com

    Gràcies per compartir!! Salutacions ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Cristina!
      Ja t'ho he enviat, espero que ho puguis aprofitar!
      Fins aviat! ;)

      Elimina
  5. Gràcies Eugènia!!! Ens anirà molt bé tota aquesta informació. Una abraçada. Molt bona feina, com sempre! :)

    ResponElimina
  6. Hola Eugènia! Aquests cursos de Prisma són súper interessants, oi? Jo ja porto uns quants estius fent-ne i m'encanten, però aquest any ...ai! No sé que em passa... però no estic gaire animada. Per cert, m'aniria súper bé si em poguessis enviar el material sobre TDAH, em faries aquest favor? Moltíssimes gràcies, trempada! Et deixo el meu correu: mgarc552@gmail.com.Un petonàs.
    Per cert, saps que la Teresa Clapés és de la meva escola? Què petit és el món... inclús el virtual!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marta, ja t'ho he enviat!
      Espero que et serveixi!!

      Un petó ;)

      Elimina
  7. Hola Eugènia! M'agradaria que em fessis arribar el material ja que aquest curs he tingut un alumne amb aquesta problemàtica i de vegades tenim mancança de recursos per actuar.
    El meu correu és: martamurillo2003@yahoo.com.ar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marta, ja t'ho he enviat!
      Fins aviat! ;)

      Elimina
  8. Eugenia: por tener un chaval ya de 18 años diagnosticado desde los 6 con TDAH, te imaginarás que todo lo relacionado al trastorno y sus novedades me interesan y mucho. Además de utilizarlo en mis clases, que suelen aparece peques con este trastorno. Dicho esto, espero que no te moleste enviarme el material, para apreciar cuales son las novedades.
    Mòltes gràcies!
    beset
    Silvina

    ResponElimina
  9. Hola Eugenia, m'agradaria molt que em fessis arribar aquest material.
    El meu correu és: ycruel@xtec.cat

    Moltissimes gràcies,

    Yolanda Cruel

    ResponElimina
  10. Hola Eugènia! Moltes gràcies pel comentari que has deixat a "A dins de l'aula". No coneixia el teu bloc, n'hi ha tantíssims que a vegades em perdo en la virtualitat! Però ara ja sí, i et dono l'enhorabona per la feina tan bona que fas. És fantàstic, el bloc! A partir d'ara ja estem conectades :)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  11. A mi també m'interessa el tema. T'agrairia molt que encara fos a temps per poder rebre la informació.
    El meu correu és: pivipa@gmail.com
    Gràcies!

    ResponElimina
  12. Hola! he trobat el teu bloc per casualitat però el primer que he vist ja ha fet que m'agradés. M'agradaria que em puguessis enviar aquest material que comentes.
    el meu correu és apisanta16@hotmail.com.
    Moltes gràcies

    ResponElimina
  13. Hola Eugènia! Passa pel meu bloc, http://eideducacioinfantil.blogspot.com.es/ t'he deixat un detallet, espero que t'agradi.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Mªàngels, estic bastant desconnectada del bloc però em fa molta il·lusió que continueu pensant en mi!!
      A veure si la cosa va a millor i em torno a posar amb el bloc el més aviat possible!

      Fins aviat! ;)

      Elimina
  14. Pili, Anna!!
    no es que passi de vosaltres és que estic tenint problemes serios amb l'ordinador i no tinc el material a mà, quan ho tingui arreglat, prometo que us ho envio, no me'n oblido!!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  15. Hola Eugenia,
    a mi tb m'aniria molt bé aquest material pq aquest curs tinc un parell d'alumnes amb aquest transtorn.
    Per cert, el teu bloc es genial i no deixis que els problemes informàtics guanyin les teves ganes de compartir coses.
    Una abraçada !
    El meu mail: joanorobitg@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joan, ja t'ho he enviat, espero que en treguis profit!
      Fins aviat! ;)

      Elimina