Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dimarts, 3 de juliol de 2012

L'ARBRE DE KANDINSKY

L'altre dia, en Joel de Educació i les TIC va penjar unes fotos de manualitats creades a partir de l'obra de Kandinsky i vaig recordar que fa un parell o tres d'anys a l'escola on estava vam treballar Kandinsky a tallers i d'entre altres, vam fer la manualitat de l' arbre.

Primer vam demanar un tros de cartró a cada nen/a i quan els vaig tenir tots vaig dibuixar una silueta d'arbre i amb un cúter vaig anar tallant un per un. Quina feinada!!!!

Després vaig agafar cartolines de tons marronosos i vaig dibuixar cercles de diferents mides que els nens van tallar i van enganxar a la punta de les branques a mode de fulles.

Finalment, vam omplir tot el tronc amb trossos de paper de diari que els nens anaven esquinçant amb els dits de diferents mides i amb cola líquida ho anaven enganxant.

No tinc les fotos de tot el procés ja que com he comentat abans aquest treball el vaig fer fa 2 o 3 anys i per llavors, no feia fotos de tot... jejeje el que s'aprèn amb els anys... així que només us puc posar les fotos del resultat final.





Com veieu la forma de l'arbre és molt senzilla ja que com que n'havia de retallar 40 vaig penar fer-ho fàcil, sinó tindria massa feina (i la que vaig tenir!) però per internet he trobat altres models que estan una mica més el·laborats que el meu i que també són la mar de xulos!




Espero que us agradin!

7 comentaris:

  1. Aquest arbre de Kandinsky ja fa temps que el veig voltar per la xarxa i tinc moltes ganes de fer-lo a l'aula. A veure si el proper curs m'animo. El que vas fer m'agrada molt, sobretot la combinació de colors. Xulíssim!

    ResponElimina
  2. jejeje moltes gràcies lluna!!
    La veritat és que queda preciós i quan els ajuntes tots, la combinació és molt atractiva però porta una feinada!!!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  3. Jo penso com la LLuna fa temps que veig aquest arbre per la xarxa i m'agrada moltíssim, ja tinc ganes de fer-lo !!!
    Un treball magnífic Eugenia!!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  4. Gràcies Magda!
    Doncs jo t'animo a que ho facis perquè ja veuràs que els resultats són molt gratificants i t'agradarà molt! i als nanos també!!

    Una abraçada ;)

    ResponElimina
  5. És fantàstic aquest arbre. Quan el vaig veure vaig quedar ben enamorat. Sense cap dubte, una manualitat que cal provar de fer. Té una pinta meravellosa. Jo també tinc ganes de posar-la en pràctica. :) Petonets.

    Ah! Gràcies per la menció. M'ha fet molta il·lusió. MUak.

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejej Moltes gràcies Joel!
      Sí que és molt maca aquesta manualitat i els nens/es van gaudir molt fent-la! Us la recomano!!

      Una abraçada i fins aviat! ;)

      Elimina
  6. Hola Eugenia, m'encanten les teves entrades i per això et deixo un detallet en el meu blog. Passa't a buscar-lo.
    Petonets!!

    ResponElimina