Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dilluns, 11 de juny de 2012

POEMES

Després de tant temps sense publicar res, avui m'animo amb un poema que estem treballant ara que s'acosten les vacances d'estiu i que ja fa força calor.
El poema està tret de la pàgina web www.edu365.cat/infantil/index.htm (coneguda per tothom) i, a part d'aquest, clicant a la part superior esquerra on diu Poesia, n'hi ha d'altres que també ens poden anar bé per treballar diferents temàtiques com per exemple, el menjar, la natura, el temps, els animals, etc..
Tots els poemes es poden imprimir per tenir-los en format fitxa.

Cliqueu a la imatge per accedir-hi:



Espero que us serveixi i també espero no tardar tant en fer la propera publicació! ;)

Fins aviat!

5 comentaris:

  1. No saps com et trobàvem a faltar... Un petonàs, maca!

    ResponElimina
  2. jejeje aaaaiiii!! i jo a vosaltres!! moltes gràcies!

    Una abraçada! ;)

    ResponElimina
  3. Molt bé Eugenia així m'agrada que tornis a publicar que com diu la Marta et trobavem a faltar!!!!
    Endavant i molts ànims!!!!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  4. Fantàstic!!! Estic d'acord, se't troba a faltar. No ens abandonis més, jajjja! :) Un petonet.

    ResponElimina
  5. jajajajaja moltes gràcies companys/es pels vostres comentaris!
    La veritat és que jo també us trobava a faltar!!
    Ja no us abandono més!

    Una abraçada! ;)

    ResponElimina