Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dimarts, 26 de juny de 2012

NOU PREMI!

Per començar bé les vacances d'estiu, no hi ha res com que et concedeixin un premi.
I precisament això és el que ha fet Lorena del bloc Mestra Musical...
així que, moltes gràcies Lorena!!!


Jo vull passar aquest premi als següents blocs, sobretot per l'ànim que m'ha donat aquestes últimes setmanes quan he estat una mica desanimada:



8 comentaris:

  1. Hola Eugènia!
    Moltes gràcies pel premi.

    Me n'alegro que ja estiguis una mica més animada.

    Bon estiu i descansa.

    Meritxell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Meritxell!
      Ara que aviat començarem les vacances ja estic més animada! jejeje

      Fins aviat! ;)

      Elimina
  2. MOltíssimes gràcies per decidir compartir aquest premi. M'encanta!! Ara mateix el posaré a la llista de premis. Em fan molta il·lusió. Petonets enormes. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per seguidor del meu bloc!

      Una abraçada! ;)

      Elimina
  3. Moltíssimes gràcies guapa per aquest premi. Ara el penjaré al bloc!!!!
    Com m'agrada veure el teu bloc de nou tant actiu!!!!
    Petonets ben animats !!!!
    MUAK !!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res Magda, te'l mereixes!

      Fins aviat! ;)

      Elimina
  4. Eugènia, moltes gràcies pel premi.Em fa molta il.lusió! M'alegra molt veure't més animada.Per cert, te'l retorno perquè te'l mereixes.Un petonàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Marta!!
      Avui que comencem les vacances d'estiu ja estic més animada!!! jejeje

      Una abraçada i bon estiu!!!!! ;)

      Elimina