Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 13 de maig de 2012

LIEBSTER BLOG

Doncs sí, finalment, gràcies a Marta del blog Fent i Desfent, m'ha arribat aquest simpàtic premi que està en alemany i que vol dir Blog favorit.

Me'n alegro molt que Marta hagi pensat en aquest bloc, i ara cal passar-lo a cinc blogs que són:


- Mestra Musical de Lorena

- EI D'EDUCACIÓ INFANTIL de Mª Àngels


i per suposat que li torno a Marta aquest premi que també se'l mereix.


10 comentaris:

  1. Quan vulguis pots passar pel meu bloc a recollir un regalet. Espero que t'agradi. Bona feina! Petonets! ;)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Eugenia!!! ho pose de seguida al meu blog!!!besets!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Eugenia!!! M'ha fet moltíssima il.lusió! Gràcies per pensar en el meu bloc! i com que el teu bloc és un dels meus favortits... també te'l mereixes!!! Una forta abraçada!!

    ResponElimina
  4. gràcies guapa!que tinguis un bon començament de setmana!

    ResponElimina
  5. Gràcies a vosaltres per tenir aquests blocs que per mi són preferits.
    Una abraçada i que tingueu una bona setmana.

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  6. Tens un premi. Passat per El Racó de l'Infant. http://elracodelinfant.blogspot.com.es/2012/05/premi-bloc-favorit.html

    ResponElimina
  7. Hola Eugènia! Torno a ser jo... una altre cop! Torna't a passar pel meu bloc, tins una coseta molt xula per a tu!
    Petonets!!

    ResponElimina