Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

divendres, 27 d’abril de 2012

BLOC ORIGINAL

Avui m'ha arribat aquest premi de la mà de Magda, del bloc "Els petits Infants".

MOLTES GRÀCIES!!!



Aquest premi té una sèrie de requisits com:

1.  Citar el lloc d'in l'has rebut: ELS PETITS INFANTS

2. Escriure una frase que ens defineixi: "El mestre ensenya més amb el que és que amb el que diu".

3. Regalar aquest premi a 10 blocs:

- Els petits Infants (te'l torno, Magda!)
- Fent i desfent
- Petits grans artistes
- El racó de l'Infant
- Trencaclosques
- Compartint mirades
- ¿Que hacemos hoy en el cole?
- Muntanyes de sorra fina
- Idees Magistrals
- Ses meves feinetes




20 comentaris:

  1. Eugènia, moltes gràcies per aquest premi!!! Començo la mar de bé el super pont!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert, m'encanta mirar què fem ara així que et deixo el mateix premi al meu bloc.
      Fins aviat!

      Elimina
  2. Jejejeje! Me'n alegro, guapa!
    Que vagi molt bé aquests dies, a descansar!!!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  3. Gràcies! Que passis un molt bon pont!!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Eugènia! Ostres, avui heu anat tots molt ràpid, encara que he vist que ja el tens pensava donar-te'l així que. . . te'l donaré igualment!
    Un petonàs!

    ResponElimina
  5. jejeje, jo encantada de que me'l tornis!
    Que passis un bon pont!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  6. Moltíssimes gràcies pel premi Eugenia i m'encanta que me'l tornis!!!!!
    Que passis un bon pont !!!
    Petonets guapa !!!

    ResponElimina
  7. Eugènia, tu també!! Pareu ja que em posaré roja! jejeje. Moltes gràcies! Jo també te'l retorne http://ideesmagistrals.blogspot.com.es/2012/04/premi-bloc-original.html Felicitats!

    ResponElimina
  8. Hola Eugènia: moltes gràcies per la sorpresa que m'has donat aquesta tarda al obrir el blog.
    Fa molt il•lusió saber que tinc companyes interessades en el meu humil blog.
    Te deixat unes flors del meu jardí al blog en agraïment del teu regal.
    una abraçada

    ResponElimina
  9. Gràcies Eugènia!!! Estic súper contenta. Ets un bombón! Al meu blog també tens un per tu! http://sesmevesfeinetes.blogspot.com.es/2012/04/premi-blog-original.html
    B7

    ResponElimina
  10. Gràcies noies pel retornar-me'l!! Això ens uneix molt, de veritat.

    Ens seguim per la xarxa!!!

    Una abraçada ben forta per totes! ;)

    ResponElimina
  11. Hola Eugènia:
    Jo també et vui donar el premi, perque tens un blog genial.
    Feliç diumenge guapa

    ResponElimina
  12. Hola Eugènia! Sóc Lorena, del blog Mestra Musical. M'agrada molt el teu blog, i vaig a fer-me seguidora!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  13. Gràcies Lorena!
    Estem en contacte ;)

    ResponElimina
  14. Moltíssimes gràcies Eugenia!! =)

    ResponElimina