Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dimecres, 7 de març de 2012

LOS CHICOS DEL CORO

Cada tarda quan els nens i nenes tornen de l'hora del menjador, sovint com que vénen del pati, tornen molt esverats i amb moltes tensions acumulades, i la feina que hem de fer a la tarda es fa molt pesada i cansada, tant per ells com per mi.
És per això que abans de començar la sessió fem una mica de relaxació i, per això utilitzo moltes cançons de la pel·licula
"Los chicos del Coro".

Des del meu punt de vista és una música fantàstica ja que als nens els relaxa molt però a part d'això, escoltar-la és un plaer!
Us recomano el disc ja que té cançons fantàstiques i, com no, veure la pel·lícula per qui encara no ho hagi fet perquè és preciosa.

Us deixo una de les meves cançons preferides: "Caresse sur locéan"

Gaudiu-ne! ;)

 

4 comentaris:

  1. Són unes cançons precioses, tinc el disc i m'encanta, però no havia pensat mai fer-les servir per fer relaxació a l'escola. Ja ho provarem! Una abraçada.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt! A la classe també fem relaxació tornant del pati. M'anirà "estupendo" ampliar repertori!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Sí, los chicos del coro és una bona pel·lícula de la que en podem extreure moltes coses interessants per treballar amb els infants. No només les cançons, que són molt boniques, sinó es valors i missatge que transmet el professor de música. Fantàstic! Gràcies.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies pels vostres comentaris, companys/es!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina