Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dilluns, 26 de març de 2012

ESTEM D'ANIVERSARI!

Si, si, així de cop i volta, m'he adonat que avui el bloc compleix 1 any!

Avui fa 1 any em vaig engrescar a començar aquesta aventura que m'ha donat moltes satisfaccions a nivell personal, però per mi, el més important de tot, és que m'ha servit per ajudar a altres persones, intercanviar idees, materials, opinions, etc... i també sobretot per conèixer altra gent blogera que m'ha ajudat quan ho he necessitat.

Moltes gràcies per les vostres visites, pels vostres comentaris, pels seguidors, per la gent que em segueix a facebook... sense vosaltres això no seria possible!

Espero poder fer-ne uns quants més i, si el bloc continua funcionant la meitat de bé de que com funciona ara, ja em donaré més que satisfeta!
  MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!


10 comentaris:

  1. Moltes felicitats!!! Un honor visitar-te!!!
    Enhorabona per la feina ben feta i per les grans idees que ens aportes.
    Una abraçada i feliç cumplebloc!!!

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats Eugènia !!!
    Segueix així que tens un bloc genial i ens aporta molt bones idees!!!
    Endavant amb la feina ben feta!!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitatd, m'agradat molt coneixer el teu blog. Un saludo y que cumplas muchos más...!!!

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies per les vostres felicitacions, noies!!
    La veritat és que és molt gratificant quan veus comentaris com els vostres i veus que hi ha gent que et segueix.

    GRÀCIES de nou i fins aviat! ;)

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats Eugènia i que siguin molts més!!! No deixis de treballar com ho has fet fins ara. Una abraçada.

    Petons!!!

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats Eugènia! Espero que en cumpleixis molts més! No deixis de seguir tenint bones idees!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats, Eugènia! No deixis mai de compartir amb tots nosaltres! Tens un bloc genial!
    Petonets.

    ResponElimina
  8. Moltes gràcies, Lluna i Marta!
    Gràcies per seguir-me i donar-me ànims per seguir endavant! Segur que ho faré!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina