Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dilluns, 12 de març de 2012

EL MÀGIC MÓN DELS GOMETS

Una cosa està clara: a la canalla els hi encanten els gomets! Sí o no?

Per ells els gomets tenen un significat molt important; per exemple si es treballa el reforç conductual positiu, es fan servir gomets (a vegades ho utilitzem amb l'activitat del semàfor amb, gomets verds, taronges o vermells segons com s'hagin portat) o també enganxem algun gomet a l'agenda per fer saber als pares el resultat d'una activitat, del seu comportament aquell dia, etc...

Jo també utilitzo els gomets quan faig activitats de càlcul mental i, si han contestat bé a tots els problemes els enganxo un gomet al front o a la bata (segons cadascú) i durant tot el dia es passegen per l'escola super orgullosos del seu gomet! ;)

Però a banda de tot això, els gomets els podem fer servir per fer mil i una activitats: per fer seriacions, activitats de geometria, dibuixos lliures, activitats plàstiques i tot allò que se'ns pugui ocórrer.

És per això que avui us vull ampliar una mica més el repertori d'idees que podem dur a terme amb gomets. Els infants tenen molta imaginació però per a qui s'encalli una mica, aquí teniu alguns suggeriments que he trobat a https://picasaweb.google.com/110524638234529301074/CREARAMBGOMETS








Espero que us faci servei!

12 comentaris:

  1. Què xulos! M'han agradat molt aquests dibuixos amb gomets.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. I tant que els gomets els hi encanten !!!!
    Són una eina molt útil!!!!
    Molt xulos aquest recull de dibuixos!!!
    Fins aviat!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  3. Me han encantado los dibujos, nunca se me hubieran ocurrido tantas ideas, gracias por la sugerencia. Un saludo

    ResponElimina
  4. Si que poden ser útils si, però tant per a donar idees als nens com per nosaltres!
    Me'n alegro que us hagi agradat! Ara ja sabeu, a fer composicions de gomets com a bojes! jejeje

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  5. Genials aquestes composicions!!! Estic d'acord amb tu! El món dels gomets dóna molt de joc amb els peques i els hi encanten!!!

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies Olga!
    Sembla mentida que una cosa tan simple els pugui agradar tant!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  7. Hola, aquests dies he tingut problemes informàtics i he perdut tots els seguidors. Si vols pots tornar-me a seguir a Educació i les TIC

    Gràcies. Espero veure't aviat pel meu bloc. Salutacions.

    ResponElimina
  8. Justament aquests dies buscava composicions amb gomets per donar-los idees i que poguessin fer les seves. M'aniran molt bé. Gràcies!

    ResponElimina
  9. Hola Joel, no et preocupis que et tornaré a afegir a la meva llista de blogs.

    Lluna, quina casualitat que hagis trobat el que buscaves! Espero que el que he penjat et pugui fer servei!

    Fins aviat companys! ;)

    ResponElimina
  10. Hola Eugènia!
    Sóc seguidora del teu bloc des de fa poques setmanes i em semblen molt interessants totes les teves entrades, però en el cas d'aquesta, la dels gomets, trobo a faltar la referència d'on són les imatges si més no perquè són meves i suposo que les vas trobar al meu Picasa o potser no. Per si de cas et dono l'adreça:
    https://picasaweb.google.com/110524638234529301074/GOMETS#
    perquè ho consultis i puguis afegir-ho.
    Gràcies
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna!
      La veritat és que vaig trobar aquestes imatges buscant amb el google i en cap moment vaig veure cap referència que indiqués de qui eren però no m'hi devia fixar bé sinó hagués posat la referència sense dubtar-ho.
      Ja ho he afegit i disculpa si t'ha molestat.

      Fins la propera!

      Elimina
  11. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina