Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 4 de març de 2012

CONTE DE LA TALPETA

Ja fa dies o potser mesos que tinc pendent fer aquesta entrada i avui que la cosa va de contes (només heu de mirar l'entrada següent) us el penjo perquè no té desperdici; és genial! És un conte molt famós però per qui no el conegui, que se'l miri perquè és fantàstic! I el millor de tot, és que als nens els hi encanta!!!Éstà escrit per Werner Holzwarth i és de l'editorial kalandraka. Apa, disfruteu-lo!   La talpeta que volia saber qui li havia fet allò en el cap

9 comentaris:

  1. Un conte genial, Eugènia!!!!
    És un dels meus preferits!!! M'encanta!
    Fa poc van fer dues edicions limitades: sonora i pop-up.
    Et passo la meva entrada al bloc per si li vols donar un cop d'ull
    http://petitsgransartistes.blogspot.com/2012/01/conte-recomanat-el-topo-que-queria.html

    ResponElimina
  2. Ostres Olga, no ho sabia!
    Jo la veritat és que porto temps buscant-lo per tenir-lo a casa i a moltes llibreries em diuen que està agotat o que ja no se'n reediten més.
    Bé, però jo continuaré insitint, crec que val la pena tenir-lo.

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo el vaig comprar a FNAC barcelona al Nadal. Allà tenien les tres versions. Si no el trobes te l'envio jo!!! ;O)

      Elimina
    2. Ostres doncs jo recordo que alguna vegada havia anat a l'FNAC i només el vaig trobar en castellà!
      Tu me'l podries enviar? Com?

      Elimina
  3. I tant que és genial aquest conte i als nanos els hi encanta i a mi també!!!!!
    Ens llegim!!!
    Un petonet

    ResponElimina
  4. Sí, jo també el coneixía. És fantàstic!! Gràcies per compartir-lo amb nosaltres, val la pena fer-ne difusió.

    Una abraçada Eugènia. :)

    ResponElimina
  5. Hola, des de l'editorial Kalandraka ens fa molta il·lusió llegir aquesta entrada. El llibre no està esgotat!
    És veritat que s'han fet edicions especials pop-up (2010) i sonora (nadal 2011), però l'edició normal la podeu trobar a les llibreries. Si teniu qualsevol problema per trobar-lo, podeu consultar amb mi (helenagarcia@kalandraka.com)
    Salutacions,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      Primer de tot, gràcies per seguir el meu bloc!
      Jo sóc de Vilafranca del Penedès i he anat a totes les llibreries i sempre m'han dit que no el ténen i que quan l'han demanat els hi han dit que estava esgotat, però si em dieu que no, ho tornaré a intentar.
      Si tot així no l'aconsegueixo em posaré en contacte amb vosaltres.

      Moltes gràcies!

      Una salutació!

      Elimina