Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

divendres, 24 de febrer de 2012

LES NOSTRES OBRES DE MIRÓ

Com us vaig prometre fa uns dies, avui us deixo les obres que hem estat treballant des del primer trimestre amb els nens i nenes d'Educació Infantil.
Hi ha pintures, escultures, collages i murals que hem anat fent en diferents sessions de tallers intercicle.
Tota una feinada però, pel meu gust, amb uns resultats excel·lents!!!
Encara faltaran algunes obres perquè ens falta una última ronda de tallers però us penjo el que tinc de moment, per a que us feu una idea de com hem treballat!
Us deixo l'original i el que hem fet nosaltres per comparar.
Espero que us agradin!

MURALS

Tapís de la Fundació


Està pintat amb pintura acrílica sobre roba de sac

Pla de l'os
















 

Aquest l'hem fet amb trossets de paper aironfix de colors

 i aquest últim, ja em perdonareu però no sé el nom de l'obra! ;p
Està fet amb boletes de paper de seda.



 PINTURES

Autoretrat




Dona en la nit



L'or de l'atzur



COLLAGES

Dona, ocell i estrella


Aquest collage està fet amb cartolina, goma eva, retoladors i una mica de plastilina


Retrat IV



Dona asseguda




ESCULTURES

Dona i ocell

Aquesta escultura la vam fer amb un pot d'actimel, una bola de plstilina blanca, un trosset de tub de manguera transparent, un tros de cartró pintat de blau per fer de base, plastilina groga per l'ocell i gomets de colors.

 La carícia d'un ocell

Aquesta està feta amb goma eva, plastilina blanca per la base i tot aguantat amb un pal de menjar xinès per darrere.


Escultura de la Fundació Miró







I aquesta última està feta amb un plat de plàstic de color groc, pintura, goma eva i una base de plastilina perquè s'aguanti.

I per últim ja, us deixo els quadres que han fet els nens i nenes de P3 que són més senzillets




Si algun dia decidiu treballar Miró, espero que totes aquestes obres us serveixin d'inspiració perquè ja veieu que n'hi ha per triar i remenar!!!

 

8 comentaris:

  1. El año pasado realicé un proyecto sobre Miró, y me encantá ver todo lo que habéis hecho. Es chulísimo enhorabuena a los artistas. Un saludo

    ResponElimina
  2. Quines escultures i pintures més maques. Us han quedat molt bé, semblen les originals... Fantàstic! M'encanten aquests tipus de projectes on es desenvolupa la creativitat dels infants.

    Moltes gràcies. Salutacions Eugenia!

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies, companys!
    La veritat és que han quedat molt bé i els nens/es han treballat molt!
    El resultat, després de tant d'esforç, val la pena!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  4. m'agraden moltíssim totes les reproduccions que heu fet, les trobo molt acertades!

    ResponElimina
  5. Simplement genial! M'ha agradat tot però trobo molt interessant la composició amb boletes de paper de seda!!! Quina meravella!!
    M'apunto idees que nosaltres a P3 també estem amb el projecte de Joan Miró.

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies noies!
    Olga, si un dia us animeu a fer alguna cosa, perquè no m'enviees una foto del resultat al correu del bloc i m'ho ensenyes?? Em faria molta il·lusió!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  7. Quins grans artistes.
    Una abraçada

    ResponElimina