Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dimecres, 1 de febrer de 2012

IDEES PER CARNAVAL

Avui sóc jo la que us demano ajuda als seguidors i seguidores d'aquest bloc.
Us explico; avui al claustre de l'escola s'ha tret el tema de Carnaval i sobre quin tema i com podiem organitzar la festa.
S'ha donat la idea de fer unes Olimpíades i que cada classe anés disfressat d'algun esport representat en les Olimpíades ja que a més, aquest any, és any Olímpic (Londres 2012).
És per això que avui demano la vostra col·laboració aportant idees i maneres de disfressar-nos i de com fer la disfressa.
A veure si teniu alguna idea i me les feu arribar a través dels vostres comentaris!

Moltes gràcies per endevant!

6 comentaris:

  1. Jo recordo que fa temps vàrem fer aquest tema i van quedat mol divertides unes ulleres fetes amb les anelles olímpiques.
    Salutacions

    ResponElimina
  2. Una disfressa que trobo força divertida és la de forçut, en el teu cas, si feu esports ,seria la d' halterofilia.
    En una obra de teatre sobre el circ que van fer un any a P4, un nen feia de forçut i estava moníssim i súper divertit (llàstima que no en tinc cap de foto. . .)De tota manera, he trobat un link on pots veure alguna foto del tema. No sé si t'hauré ajudat ni si t'agradarà, però bé, s'ha d'intentar.
    Petonets.

    http://www.pequedisfraces.com/2011/12/05/disfraces-2012-disfraz-de-nino-forzudo-y-nino-cohete/

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per les respostes! De moment amb el que m'heu dit aniré mirant i fent proves a veure què surt al final!

    ResponElimina
  4. Hola Eugenia!
    Quan he llegit el post, de seguida he pensat en el liptub de la generalitat referent a la mobilitat i les discapacitats. Si trobes el vídeo m'entendràs de seguida....
    Bàsicament consisteix a dibuixar sobre cartrons grans diferents símbols o espais en els que es practiquen els esports i els nens els porten d'unes anses com si hi estiguessin participant.
    Espero haver-te aportat alguna cosa.
    Àngels

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies Àngels!
    Aquest liptdub al que et refereixes no l'he vist però el buscaré perquè ja m'imagino per on van els trets!
    Per cert, no coneixia el teu blog i m'ha agradat molt; l'enllaçaré a la meva llista de blocs.
    Una altra cosa: he vist que a la teva llista de blocs hi tens agregat el meu però el nom està equivocat: hi tens posat QUÈ FEM ARA! i és MIRA QUÈ FEM ARA! jeje res, per si ho vols canviar.

    Fins aviat!

    ResponElimina
  6. Per cert, ja tinc la disfressa triada!! Ja us passaré unes fotos per què veieu com a quedat i, sobretot l'hem fet d'una manera ben senzilla!
    Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina