Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dissabte, 18 de febrer de 2012

DISFRESSA DE CARNAVAL

Aquest any a l'escola es va decidir fer el Carnaval entorn els Jocs Olímpics (en una entrada anterior ja ho vaig comentar ja que vaig demanar ajuda i idees per fer la disfressa).
Doncs bé, al final, a la classe de P5 vam decidir fer la disfressa de l'esport Tir amb arc (no és gaire original però de les opcions que em quedàven vaig pensar que no seria gaire difícil de fer).
Bé, és que si us he de dir la veritat aquest tema dels Jocs Olímpics no em motivava gaire però bé, al final va sortir això que ara us mostraré.
Ja veureu que no és una disfressa ni massa el·laborada ni gaire atractiva però... és el que va sortir!
Us deixo les fotos perquè ho veieu, més que res pels que tingueu curiositatat de veure com es fa això de disfressar-se de Tir amb arc! ;)

Què n'opineu?? Sigueu sincers/es, va!!! jejeje

Primer dibuixem la diana


i l'anem pintat amb ceres

un cop pintada la fem passar pel coll com si fos un collaret amb "scobby doo"
(pels que no sapigueu què és com jo fins fa una setmana... us deixo una imatge... jejeje)


Per la part de darrere portavem un dorsal amb el nom de l'escola, el curs i les anelles olímpiques.


i com que per fer l'arc ja la cosa era una mica més difícil, vam decidir que fariem una corona amb fletxes.

Apa, ja podeu opinar amb sinceritat!!!
Fins aviat!

2 comentaris:

  1. Home, no trobo que estigui tan malament, no? L'arc no el vau fer al final?

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. No, l'arc no el vam fer, vam decidir fer la corona amb fletxes directament; no és el que hauria de ser però era el més fàcil pel temps que teniem! jejeje ;)

    ResponElimina