Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dimecres, 22 de febrer de 2012

30.000 VISITES!



Avui, aquest bloc ha complert les 30.000 visites!!!
Estic molt contenta ja que quan em vaig embarcar en aquesta aventura no em pensava pas que arribés fins aquí!
Ara, com sempre, només em queda donar les gràcies a les tantes persones que han fet possible aquest número de visites que són els fidels seguidors i seguidores que el visiten i hi deixen els seus comentaris.
Espero poder complir 30.000 visites més!


7 comentaris:

  1. Enhorabuena y espero que sean muchos más. Un saludo

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Miren, yo tambien espero que sean muchas visitas más! Al fin y al cabo es lo que nos motiva para seguir adelante.

    Hasta pronto!

    ResponElimina
  3. Enhorabona Eugenia! 30.000 és un número molt gran però segur que aviat ja n'hi haurà 30.000 més.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats Eugenia i molts ànims que segur que arribes a 30.000
    visites més.
    Un petonàs!!!!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies, noies! Està clar que sense les vostres visites i comentaris segur que si que no hi hauria arribat!

    Gràcies per seguir-me!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
  6. Moltes Felicitats! Això és per la bona feina que ens aportes. Gràcies a tu. No deixis de fer-ho, segueix així que ho fas molt bé!

    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. OOhhh!!! Gràcies Joel!
    Comentaris motivadors com el teu, m'animen a seguir endavant!
    Moltes gràcies, noi!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina