Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dijous, 26 de gener de 2012

MESTRES

Dimarts vinent dia 31 de gener a les 22:30h, TV3 estrena un nou programa: Mestres.
A l'expectativa de veure com serà, només desitjo que al menys, faci reflexionar a les tantes i tanes persones que a dia d'avui, encara pensen que fer de mestre és una feina fàcil, una feina que podria fer qualsevol, una feina de poques hores i moltes vacances.
A continuació us deixo el vídeo promocional que aquests dies va anunciant TV3 perquè aneu fent boca.

Són mestres i ens fan grans!



Esperem que no ens decebi!

5 comentaris:

  1. Jo també espero que no ens decebi. A veure què tal, segur que dimecres al matí serà el tema de conversa a les sales de mestres del país.Espero que sigui per a bé.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Jo també espero que no ens decebi.
    El video promocional pinta bé, però haurem d'esperar a dimarts a veure que tal!!!!!
    Fins aviat!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  3. Espero que sigui un programa que serveixi perquè tothom conegui millor la nostra professió i canviïn el concepte que en tenen.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  4. Així ho esperem, noies!! Quina intriga! ;)
    Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Jo també tinc ganes de veure'l! Jo en tinc grans espectatives... Pinta bé, ara, tot dependrà de quin enfoc en facin.

    Una abraçada!

    ResponElimina