Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 4 de desembre de 2011

UN TIONET MOLT SIMPÀTIC

Avui us deixo una manualitat que vaig realitzar l'any passat amb nens i nenes de P5 que és molt senzilla de fer i queda molt mona. Es tracta de fer un tió en miniatura amb un tap de suro.

Els materials que necessitem per fer-lo són:
- Un tap de suro (preferentment de vi).
- Goma eva vermella.
- 2 escuradents
- Un parell d'ulls mòbils
- Tisores
- Cola
- Un trosset de cartolina

Com el fem:

Primer de tot, amb un retolador, dibuixem la boca del tió i hi enganxem els ulls mòbils.
En la goma eva vermella dibuixem una barretina, els nens la retallen i després, s'enganxa.
I per últim es claven els dos escuradents (tallats, que sinó són massa llargs) per fer les potes.
Per acabar es pot enganxar tot el tió sobre un trosset de cartolina.

Us deixo unes fotos perquè veieu com a quedat i a veure si us animeu a fer-lo!







D'altra banda, dir-vos que al meu picasa he creat una nova carpeta amb algunes manualitats que hem fet a l'escola, per decorar els passadissos, etc.. Poc a poc aniré afegint més coses que anem fent.
Espero que us serveixi d'inspiració!



6 comentaris:

  1. Quina cucada! És molt maco, Eugènia. Gràcies per compartir.
    Salutacions.

    ResponElimina
  2. Uau! Què interessant i què bonic que t'ha quedat. Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres.

    M'agradaria formar part de la teva llista de blocs que segueixes. Jo ara t'afegiré. Em sembla molt interessant tenir-te a l'abast.

    Salutacions Eugènia.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies!! Si la veritat és que és molt fàcil de fer i queda molt mono!! jejeje
    Joel, ara t'afegiré a la meva llista de blocs!

    Fins aviat!

    ResponElimina
  4. Eugenia quin tió més simpàtic.
    M'encanta.
    Gràcies per compartir-ho.
    Fins aviat!!!!

    ResponElimina
  5. Gràcies Magda! A veure si t'animes a fer-lo i m'ensenyes el resultat! jejeje

    ResponElimina