Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dilluns, 12 de desembre de 2011

FANTÀSTIQUES IL·LUSTRACIONS

He trobat, remenant per internet, un blog dedicat a la il·lustració on, entre d'altres coses, hi ha unes imatges que a mi personalment m'han encantat de Nadal.
La del pessebre la tinc en paper (és un poster) ja que es va publicar, em sembla que el desembre de l'any passat, a la revista Maestra Infantil. Les dues estan fetes amb la mateixa tècnica: la plastilina.
Us les deixo perquè les veieu i us enllaço el blog d'on estan tretes per a que feu una ullada a la resta d'il·lustracions que hi ha.

http://marianomartinportfolio.blogspot.com/



Oi que són boniques??

2 comentaris:

  1. Molt boniques aquestes imatges Eugenia!!!! Gràcies per compartir-ho.
    La primera jo també la tinc de maestra de infantil i la veritat es que el trobo molt bonic aquest pessebre.
    Fins aviat!!!
    Petonets!!!
    Magda

    ResponElimina
  2. Si que és realment bonic, si!
    Hi ha cada artistasso pel món!!! ;)

    ResponElimina