Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 11 de desembre de 2011

20000 VISITES!

Ja hem arribat a les 20000 visites!! Moltes gràcies a tots i totes els que dediqueu uns minuts del vostre temps a visitar aquest bloc que vaig començar encara no fa 1 any!!


Espero que seguiu visitant el bloc i que en pogueu treure profit en la vostra tasca diària com a mestr@s.
Aquest és el meu objectiu i, si es compleixen les meves expectatives, ja em dono per satisfeta.

Novament dir-vos...



5 comentaris:

  1. Moltes felicitats Eugenia i que en siguin moltes més les visites. Ànims que hofas molt bé!

    Fins aviat i moltes salutacions.

    ResponElimina
  2. Enhorabona Eugènia! Ja veuràs com seran moltíssimes més! Gràcies per la teva feina i endavant!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Aaai!!! Moltes gràcies! Els vostres comentaris són els que em motiven per seguir endevant amb el blog!!
    Enhorabona també per la vostra feina, m'inspira i em dóna moltes idees!!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  4. Felicitats Eugenia!!!!
    I segur que el teu bloc anirà creixent, creixent... amb moltes més visites!!!!
    Fins aviat!!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  5. Muchas felicidades, y que sean muchas máaaaaaaas, jeje. Un saludo

    ResponElimina