Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dilluns, 7 de novembre de 2011

ENS ARRIBA UN ALTRE PREMI!

Això és un no parar! I a sobre per partida doble! Ens han fet arribar aquest premi des de dos blocs que segueixo amb freqüència: Fent i Desfent i Els petits infants. Moltes gràcies a les dues!

Ara, cal seguir les instruccions del premi :
-Dir qui te l'envia.
-Dir set coses sobre un mateix.
-Enviar-lo a 15 blogs amics.

*Més amunt ja dic qui m'he l'envia amb les seves respectives adreçes: gràcies Marta i Magda!

*7 cosetes sobre mi:
- M'encanta la meva feina i estar amb els més petits de l'escola, és algo molt gratificant per a mi.
- Sempre vaig amunt i avall buscant nous materials per internet o idees per poder fer a l'escola.
- Tinc una parella que estimo amb bogeria i aviat comencerem a fer-nos la nostra pròpia casa.
- M'encanta fer la migdiada els caps de setmana ;)
- Fa poc va néixer la meva "nebodeta" i estic encantada amb ella! És un solete com la seva mare!
- Cada dia m'agrada més això dels blocs i em puc passar hores mirant i remirant!
- Fa relativament poc que m'he comprat un cotxe nou i... m'encanta!

*I ara els 15 blogs amics ( ja sé que alguns potser ja teniu aquest premi, però és que 15 blogs són molts!) :

 - Que hacemos hoy en el cole
- Diana Educació
- El trencaclosques
- Els petits infants
- Fent i desfent
- Actiludis
- La clase de Miren
- Ses meves feinetes
- Muntanyes de sorra fina
- Dirigiendo manitas
- Buscant idees
- Libretas de colores
- Imagina aula viva
- El racó de l'infant
- Mi pequeño mundo

Apa, feina feta!

8 comentaris:

  1. Moltissimes gràcies, et posaré a l'entrada del premi. Un beset

    ResponElimina
  2. Moltes gracies, també et posaré a l'entrada del premi. Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Eugenia, com diuen la Marta i la Miren jo també et posaré a l'entrada del premi.
    Fins aviat!!!!

    ResponElimina
  4. Xiqueta estic encantada d'aquest premi el que em sembla com tu be dius que 15 blocs per donar premis són molts, però be de segur els podré completar en 2 o 3 sessions ja ja ja!! el major enemic meu és el TEMPS TIC TAC TIC TAC!!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies pel premi! Ja el tinc a l'apartat.
    Un petó i seguim compartint...

    Nerea

    ResponElimina
  6. Mil gràcies per pensar en mi, Eugenia!! Bsts i enhorabona pel teu blog.

    ResponElimina
  7. De res, noies! Gràcies a vosaltres per aquests blocs tan "guais" que teniu! Seguim compartint! ;)

    ResponElimina