Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dimecres, 9 de novembre de 2011

EL COS

Molts de vosaltres ja coneixereu aquestes imatges ja que estan penjades en molts picases diferents; però si no recordo malament, són originals sense text del picasa de Maestr@s AyL.
https://picasaweb.google.com/MaestrosAyL

Bé doncs, com que aquest curs estic a P5 he modificat aquestes imatges que també es poden trobar amb cada part del cos en lletra de pal i les he passat a lletra lligada per poder utilitzar-les amb els meus alumnes.

Us en deixo una mostra i les altres làmines les podreu trobar al meu picasa.



Espero que us facin servei!

2 comentaris:

  1. Hei!Les de lletra de pal les vaig fer jo!Ara m'has estalviat la feina, gràcies!

    ResponElimina
  2. jeje de res! ;) espero que et serveixin com em van servir a mi les teves!

    ResponElimina