Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

diumenge, 16 d’octubre de 2011

LETRAMANÍA

Aquest any em toca donar classes de castellà a 1r i a 2n i m'estan servint de molta ajuda aquests llibres.
Potser molts de vosaltres ja els coneixeu; són de l'editorial Kel i és una col·lecció de 4 llibres de llenguatge i em sembla que tres de matemàtiques.
Es diuen "Letramanía" i són uns llibres que et permeten fer un tipus de treball molt obert i que cada alumne pot realitzar en funció del seu nivell de castellà.
Jo us els recomano perque valen molt la pena.




Aquests són els de matemàtiques:




Al meu picasa trobareu cada llibre de lecto-escriptura amb el seu contingut corresponent.
En els de matemàtiques, només us deixo la portada (sense el contingut de dins) perquè veieu com són.

Espero que, si es dóna el cas, us facin servei.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada