Blog dedicat a la recopilació d'idees i materials per a utilitzar a les nostres aules.
Espero que entre tots el fem créixer!

dijous, 11 d’agost de 2011

UN ALTRE PREMI



 Des del bloc El racó de l'infant, ens han regalat aquest gran premi, un premi que té unes condicions molt especials; ja que em d'esciure 7 coses sobre nosaltres i enviar-lo a altres blocs.

La meva llista és aquesta:

- M'encanta la meva feina tot i que a vegades voltar tant cansa una mica (és lo que té ser substituta...)
- Cada dia aprenc alguna cosa nova i això em fa sentir bé amb mi mateixa.
- Adoro viatjar tot i que no ho faig tant com m'agradaria!
- Estimo molt la meva parella i aviat ens farem una casa que serà nostra.
- M'agrada fer cates de vins... jijiji
- Sóc afortunada per les grans amistats que tinc.
- M'agradaria poder dedicar una mica més de temps al bloc però és que jo i les noves tecnologies fa dies que vam deixar de ser amigues...


I per acabar vull donar, des d'aquí, aquest premi a:


- Que hacemos hoy en el cole
- El racó de l'infant
- Trencaclosques
- Diana educació
- Idees Magistrals


De nou, moltes gràcies per aquest premi, Laura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada